Loader

OFERTY PRACY W TRANSGOURMET


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gasttronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.

W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice poszukujemy Pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Siedlce

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł),
  • preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • znajomość obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie CV na adres: kadry@transgourmet.pl

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  Siedlce

 


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gasttronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.

W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji poszukujemy Pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Kraków

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,
  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł), preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • znajomość obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE), czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie CV na adres: kadry@transgourmet.pl

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  Kraków

 


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. Poszukujemy pracowników na stanowisko:  

PRACOWNIK/CA MAGAZYNU

Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie towaru,

  • sprawdzanie zgodności dostawy z zamówieniem,

  • księgowanie przyjęcia i wydania towaru,

  • wyjaśnianie z dostawcami ewentualnych rozbieżności,

  • gospodarowanie opakowaniami zwrotnymi,

  • przygotowanie zlecenia dostawy towaru do klienta.

Poszukujemy Osób:

  • gotowych do pracy w systemie zmianowym,

  • gotowych do pracy w różnych strefach temperatury (suche, chłodnia, mroźnia),

  • potrafiących bardzo dobrze organizować pracę własną,

  • komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,

  • posiadających aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną lub gotowych do jej wyrobienia.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy magazynowej z użyciem wózków elektrycznych,

  • uprawnienia operatora wózka widłowego UDT.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • możliwość zatrudnienia na cały etat lub część etatu,

  • atrakcyjny system premiowy,

  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,

  • możliwość zdobycia i dofinansowania uprawnień UDT do prowadzenia wózków widłowych,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego! Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: PRACOWNIK/CA MAGAZYNU

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie aplikacji na adres: kadry@transgourmet.pl

 

 


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 Pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:


KIEROWNIK ZMIANY

Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki (Warszawa)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • kontrola przepływu towarów w magazynie,
  • optymalizacja wykorzystania przestrzeni magazynowej,
  • dbanie o infrastrukturę magazynu,
  • planowanie i nadzorowanie pracy Pracowników zmiany,
  • zapewnienie sprawnej komunikacji z innymi działami,
  • przestrzeganie zasad i procedur przyjętych w firmie.

Poszukujemy Osób:

  • posiadających minimum 2 lata doświadczenia pracy w magazynie na podobnym stanowisku,
  • znających zagadnienia związane z gospodarką magazynową,
  • posiadających doświadczenie w zakresie zarządzania personelem,
  • posiadających wysokie zdolności interpersonalne,
  • posiadających umiejętność obsługi komputera,
  • gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość uzyskania miesięcznej premii – uzależnionej  od realizacji założonych celów,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

 

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni),a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila –  TG_KIEROWNIK kadry@transgourmet.pl

 


 

Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne 

 
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji poszukujemy Pracownika na stanowisko:

 

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Wrocław
 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,
  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb Klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min.  średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł), preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

 

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres kadry@transgourmet.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  Wrocław


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 Pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:


SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • samodzielna obsługa kadrowa pracowników,
  • rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy/zadaniowy),
  • obsługa procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój),
  • sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.),
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie

Poszukujemy Osób:

  • posiadających min. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale personalnym w podobnym zakresie,
  • komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,
  • posiadających praktyczną znajomość przepisów z zakresu Prawa Pracy,
  • posiadających umiejętność obsługi programów kadrowych,
  • posiadających umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • potrafiących zapewnić profesjonalną obsługę pracowniczą,
  • posiadających bardzo dobrą organizację pracy,
  • nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki.

Mile widziane:

  • umiejętność obsługi SAP.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

 

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni),a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila –  Specjalista ds. personalnych Ożarów Mazowiecki kadry@transgourmet.pl