Strona Główna Targi HoReCa

Targi HoReCa

Wielkie zainteresowanie Targami HoReCa Transgourmet i Selgros. Udany debiut, inspirujące rozmowy i wiele nowości

3 kwietnia 2025 r. przy hali Selgros Warszawa-Piaseczno odbyła się pierwsza edycja Targów HoReCa Transgourmet i Selgros. Wydarzenie przyciągnęło tłumy profesjonalistów z branży gastronomicznej i hotelarskiej, którzy mieli okazję wymieniać doświadczenia, poznawać nowości produktowe oraz uczestniczyć w inspirujących panelach i prelekcjach.

TARGI HoReCa Transgourmet i Selgros to było jedno z najważniejszych wydarzeń branży gastronomicznej w Polsce w tym roku. Podczas imprezy swoją ofertę zaprezentowało 41 kluczowych dostawców zaopatrzenia dla gastronomii, obok gospodarza wydarzenia – Transgourmet i Selgros. Targi odwiedziło ponad 400 gości reprezentujących wszystkie szczeble sektora gastronomicznego – od szefów kuchni i właścicieli restauracji, przez przedstawicieli hoteli i firm cateringowych, po przedsiębiorców zarządzających punktami żywienia zbiorowego. To była niepowtarzalna okazja dla klientów do zdobycia cennej wiedzy na temat skutecznego prowadzenia biznesu oraz odkrycia innowacyjnych rozwiązań i szerokiej oferty produktów dla sektora HoReCa, oferowanych przez Transgourmet i Selgros. W programie przewidziano liczne prezentacje produktów, wykłady, panele, warsztaty kulinarne, degustacje oraz pokazy prowadzone przez uznanych szefów kuchni i ekspertów Instytutu Kulinarnego Transgourmet i Narodowej Kadry Kucharzy Polski.

Kulinarne show i zestawy w cenach nie do pobicia

Podczas wydarzenia klienci mogli skorzystać z wyjątkowej oferty promocyjnej – za specjalnie przygotowane pakiety produktowe warte 6000, 4000 czy 2000 zł można było zapłacić połowę ceny. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – stoiska sprzedażowe przeżywały prawdziwe oblężenie. Nie sposób nie wspomnieć o jednej z największych atrakcji targów – efektownych stoiskach ze świeżym mięsem oraz rybami i owocami morza oferowanymi przez Transgourmet i Selgros, które przyciągały uwagę swoją estetyką i jakością prezentowanych produktów. Duże emocje wzbudził również pokaz kulinarny w wykonaniu Martina Gimeneza Castro, który po raz kolejny udowodnił, że fine dining może łączyć pasję, kunszt i nowoczesne podejście do składników. 

"Targi HoReCa Transgourmet i Selgros to strzał w dziesiątkę – firma w ten sposób dociera bezpośrednio do takich klientów jak ja, którzy już robią zakupy oraz do całej rzeszy nowych odbiorców. To również doskonała okazja, by porozmawiać z doradcami klienta o rozwoju współpracy w bardzo komfortowych warunkach. Organizacja wydarzeń takich jak to jest bardzo potrzebna i to trafna inicjatywa dla całej branży gastronomicznej." - mówi Jarosław Uściński, Prezes Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni.

Dynamiczny rozwój portfolio marek własnych

TARGI HoReCa Transgourmet i Selgros były pretekstem do zaprezentowania klientom szerokiej gamy marek własnych dedykowanych gastronomii. Portfolio tych produktów dynamicznie się rozwija, a w ciągu ostatniego roku podwoiła się liczba artykułów marki własnej oferowanych przez Transgourmet i Selgros, produkowanych w Polsce. Nowy katalog pokazujący cały ten asortyment spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników wydarzenia. Goście chętnie dopytywali o nowości i możliwości zastosowania produktów w swoich lokalach gastronomicznych.

Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się dwie marki własne, które wyróżnia doskonała wydajność, i idealnie przystosowanie do potrzeb rynku. Transgourmet Economy to najtańsza marka w portfolio – stworzona z myślą o tych, którzy w codziennym zarządzaniu kuchnią kierują się ekonomią. W ofercie tej marki znajduje się już ponad 160 produktów bazowych, takich jak oleje, ryże, kasze, makarony, konserwy owocowe i warzywne, jaja, wędliny, mrożonki, chemia gospodarcza i artykuły jednorazowe – słowem wszystko, co niezbędne w każdej profesjonalnej kuchni. Produkty dostępne są w większych, ekonomicznych opakowaniach dopasowanych do potrzeb restauracji i punktów zbiorowego żywienia.

Z kolei marka Topseller oferuje podobną ilość 160 podstawowych artykułów spożywczych i chemii gospodarczej w mniejszych opakowaniach. Obie marki konsekwentnie odpowiadają na potrzeby klientów, którzy poszukują dobrego stosunku jakości do ceny. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu pierwszej edycji naszych targów. To wydarzenie było dla nas nie tylko okazją do spotkania z klientami, ale też realnym dowodem na to, jak silna i zaangażowana jest nasza społeczność gastronomiczna. Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom i dostawcom za doskonałe przygotowanie stoisk. Dziękujemy również naszym klientom za tak liczne przybycie i inspirujące rozmowy. Gastronomia to dla nas jeden z kluczowych filarów działalności – dlatego nieustannie inwestujemy w jakość obsługi, kompetencje doradców oraz rozwój marek własnych, które odpowiadają na realne potrzeby rynku." - mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros.