Loader

OFERTY PRACY W TRANSGOURMET

Transgourmet Polska Sp. z o.o. jest częścią holdingu Transgourmet, należącego do Grupy Coop Schweiz. Nasza firma nie tylko specjalizuje się w dostawach dla gastronomii oraz sektora zbiorowego żywienia, ale także posiada hale sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów dbamy o zachowanie najwyższych standardów obsługi oraz jakości oferowanego przez nas asortymentu. W związku z ciągłym rozwojem naszych struktur, poszukujemy osoby do pracy w naszej firmie na stanowisko:


Księgowa/Księgowy – Specjalistka/Specjalista ds. obsługi SAP

Miejsce pracy: Poznań

Jakie będą Twoje zadania:

  • Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku,
  • Księgowanie dokumentów,
  • Tworzenie raportów, zestawień na potrzeby firmy oraz analiza i kontrola danych,
  • Koordynacja i optymalizacja procesów oraz rozwiązywanie bieżących problemów w SAP,
  • Wsparcie innych działów firmy w zakresie księgowości i SAP FI/SD,
  • Aktywny udział w przygotowywaniu i wdrażaniu projektów księgowych oraz usprawnień w istniejących procesach,
  • Współpraca ze specjalistami SAP z grupy TG (Szwajcaria, Niemcy, Francja, Rumunia i Rosja).

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym (finanse / rachunkowość),
  • Doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości lub controllingu (min. 2 lata),
  • Biegłej znajomości programu Excel (w tym min. podstawy VBA),
  • Znajomości systemu SAP (FI/SD) – warunek konieczny,
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2), dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy,
  • Dokładności i systematyczności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowym koncernie, w tym także udział w międzynarodowych projektach,
  • Pakiet świadczeń socjalnych,
  • Zniżki pracownicze,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport.

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o przesyłanie CV na adres: kadry.centrala@selgros.pl

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: Księgowy/a - Spec. ds. SAP_Poznań

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tylko tych danych, które zostały w formie CV przesłana bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.


DYSPOZYTOR DZIAŁU TRANSPORTU

Wymagania:

  • Doświadczenie pracy w branży transportowej na podobnym stanowisku,
  • Znajomość rynku usług transportowych, obowiązujących norm i procedur prawnych,
  • Znajomość nowoczesnych metod analizy kosztów i jakości w transporcie,
  • Umiejętność analizy, podejmowania decyzji w krótkim czasie, odporność na stres,
  • Obsługa komputera MS Office.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dużej międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę,
  • System pracy zmianowej, zgodnej z zaplanowanym grafikiem,
  • Możliwość awansu w ramach struktur firmy,
  • Przyjazną atmosferę w pracy,
  • Rabaty na zakupy w halach Selgros,
  • Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe,
  • Pakiet świadczeń socjalnych.


Aplikacje z dopiskiem w tytule maila / na kopercie: DYSPOZYTOR

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające dopisek DYSPOZYTOR w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (CV) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Magazyn Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Radziwiłłów 5b, 05-850 Ożarów Mazowiecki lub na adres e-mail: kadry@transgourmet.pl


PRACOWNIK DZIAŁU WSPARCIA SPRZEDAŻY

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem,
  • Konsekwentne dążenie do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Samodzielność w działaniu przy jednoczesnym zachowaniu standardów i procedur,
  • Umiejętność organizacji własnej pracy,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w dużej międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę,
  • System pracy zmianowej, zgodnej z zaplanowanym grafikiem,
  • Możliwość awansu w ramach struktur firmy,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Opiekę medyczną,
  • Rabaty na zakupy w halach Selgros,
  • Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe,
  • Pakiet świadczeń socjalych.

 

Aplikacje z opisem w tytule maila/na kopercie: Dział Wsparcia Sprzedaży OŻARÓW.

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające dopisek  Dział Wsparcia Sprzedaży OŻARÓW w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (CV) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Magazyn Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Radziwiłłów 5b, 05-850 Ożarów Mazowiecki, lub na adres e-mail: kadry@transgourmet.pl


STAŻYSTA/STAŻYSTKA IT

Wymagania:

  • Studenci ostatniego roku lub absolwenci po kierunkach technicznych: informatyka, telekomunikacja, elektronika,
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się z partnerami firmy,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność i gotowość do częstszych wyjazdów służbowych,
  • Pozytywne nastawienie i zapał do pracy,
  • Chęć dalszego rozwoju.

Obowiązki:

  • Operacyjne utrzymanie i administracja systemami informatycznymi działającymi w firmie,
  • Współpraca w realizacji ciekawych projektów informatycznych i biznesowych z departamentami firmy i podmiotami współpracującymi w zakresie technologii informatycznych,
  • Wsparcie użytkowników w ramach HelpDesk,
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów i sprzętu komputerowego.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Pracę w przyjaznym, profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole w dużej międzynarodowej firmie,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia oraz realizację własnych ambicji zawodowych,
  • Szkolenia,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Możliwość kontynuacji współpracy po zakończeniu stażu.


Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające dopisek STAŻ IT w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres: Centrala Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny ul. Zamenhofa 133, 61-131 Poznań lub na adres e-mail: kadry.centrala@selgros.pl

 


DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / ŻYWIENIA ZBIOROWEGO, REGION ŚLĄSK

Wymagania:

  • Min. wykształcenie średnie, preferowane kierunkowe – gastronomiczne,
  • Udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej albo min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Przedstawiciela handlowego dedykowanego sektorowi HORECA / Gastronomii,
  • Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru województwa śląskie,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze związanym ze sprzedażą i/lub obsługą klienta w sektorze FMCG,
  • Umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętność analizy danych,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Znajomość obsługi komputera ( Excel, pakiet MS OFFICE),
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.

 Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające dopisek DORADCA KLIENTA FOODSERVICE „ŚLĄSK” w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (cv i list motywacyjny) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Magazyn Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Radziwiłłów 5b, 05-850 Ożarów Mazowiecki, lub na adres e-mail: kadry@transgourmet.pl


 

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / ŻYWIENIA ZBIOROWEGO

Wymagania:

  • Min. wykształcenie średnie, preferowane kierunkowe – gastronomiczne,
  • Udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej albo Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Przedstawiciela handlowego dedykowanego sektorowi HORECA / Gastronomii,
  • Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru województwa mazowieckiego,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze związanym ze sprzedażą i/lub obsługą klienta w sektorze FMCG,
  • Umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętność analizy danych,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Znajomość obsługi komputera ( Excel, pakiet MS OFFICE),
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.

 Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające dopisek DORADCA KLIENTA FOODSERVICE w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (cv i list motywacyjny) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Magazyn Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Radziwiłłów 5b, 05-850 Ożarów Mazowiecki, lub na adres e-mail: kadry@transgourmet.pl


PRACOWNIK/CA MAGAZYNU

Wymagania:

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Praca w różnych strefach temperatury,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Komunikatywność, chęć pracy w zespole,
  • Uprawnienia operatora wózka widłowego (mile widziane).

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dużej międzynarodowej firmie,
  • Gruntowne przeszkolenie w naszych oddziałach w Niemczech i w Polsce,
  • System pracy dziennej, zgodnej z zaplanowanym grafikiem,
  • Możliwość awansu w ramach struktur firmy,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.

Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/ na kopercie: PRACOWNIK/CA MAGAZYNU

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające dopisek PRACOWNIK/CA MAGAZYNU w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (cv i list motywacyjny) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Magazyn Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Radziwiłłów 5b, 05-850 Ożarów Mazowiecki, lub na adres e-mail: kadry@transgourmet.pl


KIEROWCA KAT. C

Klientom z branży gastronomicznej i zbiorowego żywienia oferujemy profesjonalną dostawę towarów spożywczych i przemysłowych, opartą na nowoczesnych rozwiązaniach logistycznych, z użyciem nowego parku samochodowego i narzędzi pracy. Kierowca w naszej firmie bezpiecznie dowozi towar „pod drzwi klienta”, nie mniej ważne, jest bezpośrednim partnerem i przedstawicielem firmy we współpracy z nim.

Wymagania:

  • Prawo  jazdy kat. C,
  • „Karta Kierowcy”,
  • Aktualne uprawnienia i badania (orzeczenie lekarskie + badania psychotechniczne),
  • Ukończony kurs na przewóz rzeczy,
  • Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Komunikatywność,
  • Doświadczenie w lokalnej dystrybucji towarów mile widziane,
  • Znajomość topografii Warszawy i jej okolic.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dużej międzynarodowej firmie,
  • System pracy dziennej, zgodnej z zaplanowanym grafikiem,
  • Trasy w Warszawie i okolicach,
  • Możliwość awansu w ramach struktur firmy,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.


Aplikacje z dopiskiem w tytule maila / na kopercie: TG_KIEROWCA.

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (cv i list motywacyjny) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Radziwiłłów 5b, 05-850 Ożarów Mazowiecki lub na adres e-mail: kadry@transgourmet.pl


KEY ACCOUNT MANAGER DS. FOODSERVICE

Miejsce pracy: Polska / Regiony

 

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe),

  • Bardzo dobra znajomość specyfiki rynku gastronomicznego i specyfiki asortymentu oraz procesów logistycznych dostaw do klientów gastronomicznych,

  • Poparte sukcesami doświadczenie we współpracy i osobiste relacje z dużymi klientami gastronomii sieciowej (ogólnopolskiej i regionalnej),

  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami i zdolności negocjacyjne,

  • Umiejętność analizy danych, planowania biznesowego i bardzo dobra organizacja pracy,

  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy oraz realizacji określonych celów sprzedażowych,

  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne,

  • Rzetelność, solidność, wysokie standardy pracy,

  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego będzie dodatkowym atutem,

  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), czynne prawo jazdy kat. B,

  • Posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid) lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,

  • Pracę w nowoczesnej firmie i rozwijającym się segmencie rynku ,

  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,

  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, laptop),

  • Pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres: kadry@transgourmet.pl  Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – KAM FOODSERVICE

 


DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII /

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Łódź / woj. Łódzkie

Wymagania:

  • Min. wykształcenie średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG ( w tym detal, B2B / przemysł). Preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • Poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • Dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE), czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:  

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Pracę w nowoczesnej firmie i rozwijającym się segmencie rynku ,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, komputer przenośny),
  • Pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:kadry@transgourmet.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  ŁÓDŹ

  


DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII /

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Górny Śląsk/ Aglomeracja Śląsko - Dąbrowska

Wymagania:

  • Min. wykształcenie średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG ( w tym detal, B2B / przemysł). Preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • Poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • Dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE), czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:  

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Pracę w nowoczesnej firmie i rozwijającym się segmencie rynku ,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, komputer przenośny),
  • Pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:kadry@transgourmet.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  ŚLĄSK

  


DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII /

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Warszawa/ woj. Mazowieckie

Wymagania:

  • Min. wykształcenie średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG ( w tym detal, B2B / przemysł). Preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • Poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • Dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE), czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:  

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Pracę w nowoczesnej firmie i rozwijającym się segmencie rynku ,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, komputer przenośny),
  • Pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:kadry@transgourmet.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  WARSZAWA

  


DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII /

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Wrocław/ woj. Dolnośląskie

Wymagania:

  • Min. wykształcenie średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG ( w tym detal, B2B / przemysł). Preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • Poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • Dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE), czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:  

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Pracę w nowoczesnej firmie i rozwijającym się segmencie rynku ,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, komputer przenośny),
  • Pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:kadry@transgourmet.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  WROCŁAW

  


 

KIEROWNIK REGIONU SPRZEDAŻY GASTRONOMIA (RSM)

Obszar pracy: Aglomeracja Śląska / Polska południowa

Zakres obowiązków:

  • Analiza rynku i potrzeb sektora gastronomicznego,
  • Zarządzanie portfelem klientów oraz jego aktywne rozszerzanie,
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
  • Negocjacje warunków handlowych,
  • Rozwój i zarządzanie podległym zespołem handlowców,
  • Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych własnych oraz podległego zespołu,
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy.

Wymagania:

  • Preferowane wykształcenie wyższe,
  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy w dziale związanym ze sprzedażą (preferowana branża gastronomiczna / FMCG),
  • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem współpracowników,
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami i zdolności negocjacyjne ,
  • Znajomość lokalnego rynku gastronomicznego i specyfiki asortymentu oraz procesów logistycznych dostaw do klientów gastronomicznych będą atutem,
  • Umiejętność analizy danych i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy oraz realizacji określonych celów sprzedażowych,
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid) lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Pracę w nowoczesnej firmie i rozwijającym się segmencie rynku ,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, laptop),
  • Pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:kadry@transgourmet.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – RSM  FOODSERVICE POŁUDNIE