Loader

OFERTY PRACY W TRANSGOURMET


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gasttronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.

W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice poszukujemy Pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Siedlce

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł),
  • preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • znajomość obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie CV na adres: kadry@transgourmet.pl

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  Siedlce

 


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gasttronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.

W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji poszukujemy Pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Kraków

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,
  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł), preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • znajomość obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE), czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie CV na adres: kadry@transgourmet.pl

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  Kraków

 


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia We Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu ponad 9000 pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. Poszukujemy pracowników na stanowisko:

  

PRACOWNIK/CA MAGAZYNU

Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie towaru,

  • sprawdzanie zgodności dostawy z zamówieniem,

  • księgowanie przyjęcia i wydania towaru,

  • wyjaśnianie z dostawcami ewentualnych rozbieżności,

  • gospodarowanie opakowaniami zwrotnymi,

  • przygotowanie zlecenia dostawy towaru do klienta.

Poszukujemy Osób:

  • gotowych do pracy w systemie zmianowym,

  • gotowych do pracy w różnych strefach temperatury (suche, chłodnia, mroźnia),

  • potrafiących bardzo dobrze organizować pracę własną,

  • komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,

  • posiadających aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną lub gotowych do jej wyrobienia.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy magazynowej z użyciem wózków elektrycznych,

  • uprawnienia operatora wózka widłowego UDT.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • możliwość zatrudnienia na cały etat lub część etatu,

  • atrakcyjny system premiowy,

  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,

  • możliwość zdobycia i dofinansowania uprawnień UDT do prowadzenia wózków widłowych,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego! Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: PRACOWNIK/CA MAGAZYNU

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie aplikacji na adres: kadry@transgourmet.pl

 

 


 

Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne 

 
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji poszukujemy Pracownika na stanowisko:

 

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Wrocław
 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,
  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb Klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min.  średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł), preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

 

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres kadry@transgourmet.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  Wrocław


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gasttronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.

W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji poszukujemy Pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Łódź

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • współpraca z aktualnymi Klientami w branży Gastronomicznej w celu intensyfikacji sprzedaży,
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie Oferty / Przetargów,
  • analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z Klientami,
  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb Klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł), preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • znajomość rynku gastronomicznego oraz asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej,
  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • znajomość obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • samochód służbowy (Opel Astra) i inne niezbędne narzędzia do pracy,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED,
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie CV na adres: kadry@transgourmet.pl

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  Łódź

 


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gasttronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.

W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji poszukujemy Pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Warszawa

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • współpraca z aktualnymi Klientami w branży Gastronomicznej w celu intensyfikacji sprzedaży,
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie Oferty / Przetargów,
  • analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z Klientami,
  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb Klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł), preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • znajomość rynku gastronomicznego oraz asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej,
  • poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • znajomość obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • samochód służbowy (Opel Astra) i inne niezbędne narzędzia do pracy,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED,
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie CV na adres: kadry@transgourmet.pl

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  Łódź

 


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii,
hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki
nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 Pracowników,
firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. W związku z rozwojem naszej
firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:

 

KIEROWNIK ZMIANY

Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki (Warszawa)
 

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • Kontrola przepływu towarów w magazynie,
  • optymalizacja wykorzystania przestrzeni magazynowej,
  • dbanie o infrastrukturę magazynu,
  • planowanie i nadzorowanie pracy Pracowników zmiany,
  • zapewnienie sprawnej komunikacji z innymi działami,
  • przestrzeganie zasad i procedur przyjętych w firmie.

Poszukujemy Osób:

  • Posiadających minimum 2 lata doświadczenia pracy w magazynie na podobnym stanowisku,
  • znających zagadnienia związane z gospodarką magazynową,
  • posiadających doświadczenie w zakresie zarządzania personelem,
  • posiadających wysokie zdolności interpersonalne,
  • posiadających umiejętność obsługi komputera,
  • gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość zatrudnienia na cały etat, lub część etatu,
  • Prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: TG_KIEROWNIK

kadry@transgourmet.pl

 


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i
punktów zbiorowego żywienia We Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym
rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu 
ponad 9000 pracowników, firmieTransgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. Poszukujemy pracowników na stanowisko:

  

KIEROWCA (KAT. C)

Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • przygotowanie towaru do przewozu/dostawy,

  • przewóz i dostarczenie towaru do Klienta,

  • rozładunek towaru,

  • zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta,

  • dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów

Poszukujemy Osób:

  • posiadających prawo jazdy kat. C oraz „Kartę Kierowcy”,

  • posiadających aktualne uprawnienia i badania, a także ukończony kurs na przewóz rzeczy,

  • komunikatywnych,

  • posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid),

  • potrafiących bardzo dobrze organizować swoją pracę,

  • posiadających znajomość topografii Warszawy i jej okolic.

Mile widziane:

  • doświadczenie w lokalnej dystrybucji towarów,

  • umiejętności negocjacyjne.

Pracując z nami otrzymasz:

  • Stabilne zatrudnienie w w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego! Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: TG Kierowca Kat C

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie aplikacji na adres: kadry@transgourmet.pl