Loader

OFERTY PRACY W TRANSGOURMET


Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji na terenie Polski południowej
i zachodniej poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

DORADCA KLIENTA DS. GASTRONOMII /

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY GASTRONOMIA

Miejsce pracy: Łódź / woj. Łódzkie

Wymagania:

  • Min. wykształcenie średnie (mile widziane  kierunkowe – gastronomiczne),
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG ( w tym detal, B2B / przemysł). Preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
  • Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
  • Poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
  • Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
  • Dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE), czynne prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami otrzymasz:  

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.                                                                                                                                   

 

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres: kadry@transgourmet.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – DORADCA KLIENTA FOODSERVICE  ŁÓDŹ

 

Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji na terenie
Polski południowej i zachodniej poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

KEY ACCOUNT MANAGER DS. FOODSERVICE

    Miejsce pracy: Polska / Regiony

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe),

  • Bardzo dobra znajomość specyfiki rynku gastronomicznego i specyfiki asortymentu oraz procesów logistycznych dostaw do klientów gastronomicznych,

  • Poparte sukcesami doświadczenie we współpracy i osobiste relacje z dużymi klientami gastronomii sieciowej (ogólnopolskiej i regionalnej),

  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami i zdolności negocjacyjne,

  • Umiejętność analizy danych, planowania biznesowego i bardzo dobra organizacja pracy,

  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy oraz realizacji określonych celów sprzedażowych,

  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne,

  • Rzetelność, solidność, wysokie standardy pracy,

  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego będzie dodatkowym atutem,

  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), czynne prawo jazdy kat. B,

  • Posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid) lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia.

Pracując z nami otrzymasz:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • Dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,

  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • Zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres: kadry.centrala@selgros.pl Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – KAM FOODSERVICE