Selgros Cash&Carry i Transgourmet na EuroGastro 2016
W trakcie Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2016 w Warszawie, które odbyły się w dniach 6-8 kwietnia, Selgros Cash&Carry i Transgourmet zaprezentowały przekrojową ofertę asortymentu dla gastronomii.
W trakcie Eurogastro 2016 na prawie 200-metrowym stoisku, zwiedzający mogli zapoznać się z bogatą propozycją firmy przygotowaną dla gastronomii. W tym roku szczególny nacisk został położony na trzy działy – świeże ryby i owoce morza, mięso z własnego rozbioru oraz owoce i warzywa. Zaprezentowane zostały również marki własne dedykowane gastronomii – Quality i Economy, które dostępne są zarówno w hurtowniach Selgros Cash&Carry jak i w ofercie Transgourmet.
Odwiedzający mieli również okazję zapoznać się z kolejną edycją katalogu gastronomicznego Selgros i Transgourmet na rok 2016. W specjalnie przygotowanym segregatorze klienci mogli znaleźć najnowszą ofertę produktów spożywczych i przemysłowych niezbędnych do prowadzenia własnego biznesu.
Spotkaniom z klientami zainteresowanymi ofertą Selgros i Transgourmet towarzyszyły pokazy kulinarne, prowadzone przez doradcę kulinarnego Karola Lisińskiego, które cieszyły się szczególnym zainteresowaniem odwiedzających. Warto dodać, że większość potraw zostało przygotowanych na bazie produktów marki własnej Quality i Economy. Część dań degustacyjnych przygotowano też we współpracy z juniorską Reprezentacją Polski Kucharzy, wspieraną przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni, partnera strategicznego Transgourmet Polska.
Stoisko Selgros Cash&Carry i Transgourmet cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających. Firmie udało się nawiązać wiele kontaktów, a także uzyskać ważne opinie klientów. Targi były doskonałą okazją do przeprowadzenia rozmów i spotkań z klientami, które z pewnością zaowocują rozbudowaniem oferty i zakresu usług dla klientów z branży HoReCa.
Klienci HoReCa najczęściej kupują w hurtowniach Selgros świeże produkty takie jak mięso, owoce i warzywa oraz świeże ryby i owoce morza. Firma dba również, aby zawsze dostępne były przyprawy, zioła, sosy, świeże grzyby, warzywa i owoce potrzebne do przyrządzenia pysznych dań z kuchni całego świata. Firma w dalszym ciągu będzie pracować nad utrzymaniem wysokiego poziomu obsługi oraz poszerzaniem i zwiększaniem atrakcyjności swojej oferty.